حضور  مهرداد سراجی و حسین خبیری در هتل محل اقامت تیم سایپا

حضور  مهرداد سراجی و حسین خبیری در هتل محل اقامت تیم سایپا

مهرداد سراجی، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و حسین خبیری عضو هیات مدیره و معاون ورزش این شرکت در هتل اوین، محل اقامت تیم فوتبال بزرگسالان سایپا حاضر شدند. 
به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ مهرداد سراجی مدیرعامل و حسین خبیری عضو هیات مدیره و معاون ورزش این باشگاه نیز با حضور در هتل اوین، ضمن فتح باب آشنایی اعضای تیم فوتبال با عضو جدید هیات مدیره، برای بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت و کامیابی کردند. 
مهرداد سراجی در جمع بازیکنان ضمن اشاره به تجارب گرانبها و سوابق خوب خبیری در فوتبال و ورزش حضور وی را به عنوان عضو هیات مدیره به فال نیک گرفت و‌برای تیم سایپا، روزهای مملو از موفقیت و نتایج خوب را آرزوی کرد. 
همچنین خبیری در جمع بازیکنان گفت: مجموعه ای که اکنون در این تیم عضو هستند، از بهترین های لیگ برتر به شمار می روند و قطعا جایگاهی که الان سایپا در جدول رده بندی در آن حضور دارد شایسته سایپا و بازیکنان شایسته آن نیست. قطعا دلیل عمده آن بدشانسی ها و عوامل غیر فنی است و بی شک این تیم با کادر فنی خوبی که در اختیار دارد و حضور مدیران توانمند همچون سردار فراهانی رییس هییت مدیره و دکتر سراجی مدیرعامل پرتلاش باشگاه و همه ارکان و مدیران زحمتکش سایپا به جایگاه واقعی خود دست خواهد یافت. 
گفتنی است، تیم سایپا راس ساعت ۱۹.۵۰ فردا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، در ورزشگاه قوامین میزبان تیم پدیده خواهد بود.

افسانه حسن زاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.